hoples devored in u eller hur fan de stavas

Ibland känns det fan som hoppet är slut ...orkar inte kämpa mer när jag bara faller ner ! .... 
Oh de här me kärlek är ba komplecerat ... kan aldrig flyta på som man vill.... vågar inte berätta mina kännslor försöker få dom svalna ist...för frågoorna snurrar runt mig , känner hon lika dan , vem vet , när ,var , hur , osv
Det gör mig sj förvirrad .... 
Känns som jag ler helt förgäves .... endast för att ingen ska se smärtan som igentliiggen brinner inom mig .... har nåra nåra få som värkligen betyder....Bobo är iallafall en av dom, rebecka s, mamma, moster ....... 
Pallar inte mer snart

some times i just want to pull the trigger...

Kommentarer
Postat av: Bobo!!! <3

JAG ÄLSKAR DIG <3.. du vet att jag alltid kommer göra de..och kommer alltid finnas för dig! <3

2012-05-17 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0