Sanningens ord

Är lite halft dåligt humör...

känner så här : att alla bakar ryggen, ingen finns där när man värkligen behöver en! ja känner att jag inte har nån att vända mig till jusst nu! , har ingen jag kan säga ALLT till! vill bara snacka ut men jag kan inte! allt blir bara fel och värre, om man säger en sak så ändras den saken och spridds ut.
Alla tankar bara snurrar i huvet Ska jag ska jag inte?! vill jag?! Borde jag!? ''ae jag vet inte ''
Hör röster i mitt huve som säger åt mig göra en sak men endå gör ja nått helt annat!
Och jag saknar mamma! Hon är den enda som värkligen finns där för mig ! i vått och tort , hur förjävlig ja vart mot henne , känner mig hemsk ööver det'' men fölåt mamma älskar dig! 
Känner tårarna börja rinna nu! Vill inte bort helt vill bara komma bort ett tag. Inget går som jag vill ! blir ba sne steg & jag faller! så fort jag uppnar käfften blir det fel!
Enda jag vill är att bli älskad! Enda jag vill är ha närhet ..... feel tha love! men ah det går inte det häller , om det inte är otrogenhet så äre lögner, svek! hela mitt kärleksliv fuckar mig ! Mitt vardagsliv...hamnat i ett hål! kommer inte upp ! tappar andan! faller ! djupare och djupare för varje dag ! 
Jag hade klättrat upp! Var stark! föll till bax igen! Det var bara en illusion! ! Ångest! ångest över vad jag tillät mmig göra mot mig sj ! skadat mig själv!? varför!? Varför skyddar jag inte mig själv!? Bara tar emot slag för slag! söker efter hjälp , finner inte svaren! Konstig kännsla i magen varje gång jag går i skolan! rädd för att det ska hända igen! vill inte! Help! 
Har underbara vänner & familj ! men ah! älskar er! 

''Jag älskar dig Jag hatar dig Jag saknar dig men endå inte , det du gjorde mot mig, knäckte ett hjärta på mitten''

Kommentarer
Postat av: ...

Även om jag inte är din vän känner jag med dig : / Hoppas de fixar sig för dig iaf

2012-02-08 @ 18:41:19
Postat av: Emelie

Erika sötnos.. du vet att jag finns här för dig.. det är bara att höra av dig om du skulle vara något.. jag finns för dig.. det vet du <3

Älskar dig Erika, <3

2012-02-10 @ 19:05:15
Postat av: Anonym

Gumman, du vet att jag alltid finns för dig och jag ställer upp för dig. Vi har ju våra snack ibland och det stannar alltid mellan oss det vet du<3

Jag älskar dig och kommer alltid vara vid din sida vännen<3

2012-02-13 @ 18:47:19
Postat av: Emme

Gumman, du vet att jag alltid finns för dig och jag ställer upp för dig. Vi har ju våra snack ibland och det stannar alltid mellan oss det vet du<3

Jag älskar dig och kommer alltid vara vid din sida vännen<3



2012-02-13 @ 18:55:08
URL: http://emeliealdeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0